• Predavanja

    Predavanja

    U srijedu, 14. svibnja 2025. godine u 14,00 sati, Iva Karakaš, stručna suradnica za potporne i suvremene tehnologije u HSUIR-u, održat će predavanje na temu Pružanje usluge osobne asistencijeNa predavanju će biti riječ o definiciji osobne asistencije (kome je namijenjena i kako ju ostvariti), Zakonu o osobnoj asistenciji (ciljevi i svrha), pravima i mogućnostima korisnika osobne asistencije, ulozi i odgovornosti osobnih asistenata i pružateljima usluga osobne asistencije. Zbog ograničenog broja mjesta, prijave za prisustvovanje predavanju u prostorijama UIR Zagreba su OBAVEZNE kod Igora, putem telefona (01/4876294) od ponedjeljka do četvrtka u vremenu od 11,00-20,00 sati ili e-putem (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.). Uz predavanje u prostorijama UIR Zagreba, bit će osiguran prijenos uživo putem YouTube kanalaPoveznica

  • Mrežni (online) sadržaji

    Mrežni (online) sadržaji

    Propustili ste, pogledajte! Mirjana Anđić i Marina Ivanda, logoterapeutkinje iz Udruge Speculum, održale su predavanje na temu Savjest koje je dostupno na sljedecoj poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=kW5a5Vq4kvY.

  • Savjetovanja

    Savjetovanja

    Besplatna SAVJETOVANJA za članove UIR Zagreba:

    Zahtjevi za priznavanje prava na naknadu zbog tjelesnog oštećenja, za priznavanje prava na doplatak za pomoć i njegu za odraslu osobu ili za osobnu invalidninu - trebate pomoć prilikom popunjavanja nekog od tih ili njima sličnih obrazaca/zahtjeva?

    Trebate se naručiti na pregled elektroničkim putemposlati nalaze elektroničkom poštom ili preuzeti neki od dokumenata u sustavu e-Građani, ali ne znate kako?

    Javite se u UIR Zagreba i mi ćemo vam pomoći - obavezna prethodna prijava: 01/4829119, 4829392, e-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

  • UIRZ programi

    UIRZ programi

    Trogodišnji programi koji UIR Zagreba provodi:

    - Savjetom prema inkluziji, od 1. lipnja 2023. godine do 31. svibnja 2026. godine, uz sufinanciranje Grada Zagreba Detaljnije

    - ARTuriranje, od 1. lipnja 2023. godine do 31. svibnja 2026. godine, uz sufinanciranje Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike Detaljnije

    - Temeljnu sustavnu podršku, od 1. siječnja 2025. godine do 31. prosinca 2025. godine, sufinancira Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva

  • EU projekti

    EU projekti

    ZAŽELI UIR Zagreba partner je Centru za promicanje zajedništva i istinskih vrijednosti "Pravi put" na projektu "Zaželi - pomoć i podrška u domu". Projektom je predviđeno pružanje usluge potpore i podrške u svakodnevnom životu starijim osobama (65 i više godina) i osobama s invaliditetom (starijim od 18 godina) i to kroz organiziranje prehrane, obavljanje kućanskih poslova, održavanje osobne higijene i zadovoljavanje drugih svakodnevnih potreba, uz isporuku paketa kućanskih i osnovnih higijenskih potrepština. Na stranicama Centra (https://praviput.hr) objavljen je Javni poziv pripadnicima ciljne skupine za iskaz interesa za sudjelovanje u spomenutom projektu. Svaka zainteresirana osoba treba ispuniti Obrazac za iskaz interesa i poslati ga Centru. Za one koji trebaju pomoć pri e-slanju obrasca, mogu dogovoriti termin individualnog savjetovanja: osobno kod Suzane ili putem telefona.

  • Informiranje

    Informiranje

    UIR Zagreba zainteresirane članove, o svojim aktivnostima, novostima i aktualnostima, obavještava putem e-pošte u prosjeku jednom tjedno i putem SMS poruka po potrebi.

    Ako ste zainteresirani primati obavijesti putem E-POŠTE, javite nam se na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. - pošaljite svoje ime, prezime, registarski broj i e-adresu na koju želite primati obavijesti.

    Ako ste zainteresirani primati obavijesti putem SMS poruka, javite nam se na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. - pošaljite svoje ime, prezime, registarski broj i broj mobitela na koji želite primati obavijesti.

  • Radno vrijeme - blagajna i informacije

    Radno vrijeme - blagajna i informacije

    Blagajna i informacije:

     * siječanj, veljača, ožujak, travanj, svibanj i prosinac: 
        - ponedjeljak, utorak, srijeda i petak od 7,30-15,30 sati,
        - četvrtak  od 7,30-17,30 sati,

     * lipanj, srpanj, kolovoz, rujan, listopad i studeni: 
        - ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak i petak od 7,30-15,30 sati.

  • Radno vrijeme - aktivnosti

    Radno vrijeme - aktivnosti

    Klupske prostorije (isključivo za članove UIR Zagreba):
    od ponedjeljka do petka od 8,00 do 20,00 h, prema određenom rasporedu -> Raspored
    - kontakti za obavezan prethodni dogovor: e-pošta Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., telefoni 01/4876294.
     

  • Radno vrijeme - pravno savjetovalište

    Radno vrijeme - pravno savjetovalište

    Pravno savjetovalište (isključivo za članove UIR Zagreba): 
    * utorak od 8,00 do 13,00 sati i četvrtak, od 13,00 do 18,00 sati 
    - k
    ontakti za obavezan prethodni dogovor: e-pošta Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., telefoni 01/4876301, 4829119, 4829392.

  • E-kutak

    E-kutak

    E-KUTAK 

    Svi zainteresirani članovi UIR Zagreba mogu u UIR Zagreba zatražiti besplatnu individualnu pomoć pri korištenju pametnih telefona, tableta i prijenosnih računala. Zbog individualnog rada prijave su obavezne (osobno u prostorijama UIR Zagreba kod Stanka ili Maje PB, putem telefona (4876294) ili e-pošte (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.), a područja iz kojih je moguće dobiti pomoć su sljedeća: osnovno korištenje mobilnog uređaja (spremanje kontakata, pozivi, SMS poruke), kreiranje Google računa (povezivanje s Gmail ili nekom drugom elektroničkom adresom), upute za korištenje Google alata (Meet / Razgovori, Disk / spremanje dokumenata online), E-mail / E-pošta, Maps / Karte, YouTube, Kalendarupute za korištenje komunikacijskih alata (WhatsApp, Viber, Messenger),kreiranje profila i/ili upute za korištenje društvenih mreža (Facebook, Instagram), upute za pretraživanje internetaupute za korištenje sustava e-Građani.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Galerija Slika

youtube transparent     facebook       instagram transparent     

Newsletter

 

 

 

Udruga invalida rada Zagreba je korisnik
temeljne sustavne podrške 
Nacionalne zaklade
za razvoj civilnoga društva
.

 

Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, 
obitelji i socijalne politike
sufinancira dio aktivnosti 
Udruge invalida rada Zagreba 
u okviru trogodišnjeg programa "ARTuriranje"
u razdoblju od 1. lipnja 2023. godine
do 31. svibnja 2026. godine.

 

 

Grad Zagreb
sufinancira dio aktivnosti 
Udruge invalida rada Zagreba 
u okviru trogodišnjeg programa
"Savjetom prema inkluziji"
u razdoblju od 1. lipnja 2023. godine
do 31. svibnja 2026. godine.

Osobne iskaznice

OSOBNE ISKAZNICE
izdane prije 01. siječnja 2003.

Na temelju članka 31. stavka 2. Zakona o Vladi Republike Hrvatske Vlada Republike Hrvatske donijela je Odluku o osobnim iskaznicama izdanim prije 01. siječnja 2003. godine.
U skladu s navedenom odlukom, od dana pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji, važeće osobne iskaznice izdane prije 1. siječnja 2003. godine neće se moći koristiti kao putne isprave za prelazak državne granice onih država koje to dozvoljavaju, a tko želi s osobnom iskaznicom prelaziti državne granice morati će ishoditi novu osobnu iskaznicu.

Kratke obavijesti:
- od 01. srpnja 2012. godine aktualna vrijednost mirovine za jedan osobni bod iznosi 59,58 kn;
- najniža mirovina za jednu godinu mirovinskog staža od 1. srpnja 2012. iznosi 57,75 kn, a određuje se ovisno o ukupnom broju godina mirovinskog staža uz primjenu odgovarajućeg polaznog i mirovinskog faktora (članak 78. i 80. Zakona o mirovinskom osiguranju);
- osnovica za određivanje naknade zbog tjelesnog oštećenja, nastalog zbog ozljede na radu ili profesionalne bolesti, od 1. srpnja 2012. iznosi 1.186,19 kn, a korisnicima novčane naknade zbog tjelesnog oštećenja koji su to pravo ostvarili od 1. siječnja 1999. do 30. lipnja 2012. usklađuju se naknade počam od 1. srpnja 2012. za 1,2 %.

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.

Ok