• Memorijal Marije Topić

    Memorijal Marije Topić

    11. MEMORIJAL MARIJE TOPIĆ

    Svaki redovan član UIR Zagreba može se prijaviti za sportsko-rekreacijska natjecanja koija će se održati u okviru 11. Memorijala Marije Topić prema rasporedu koji možete pronaći klikom na crveni gumb: Opširnije.

    Prijave se primaju zaključno s 18. travnja 2024. godine.

     

  • Glasilo invalida rada (GIR)

    Glasilo invalida rada (GIR)

    Novo izdanje Glasila invalida rada (GIR) 55 možete pročitati ili preuzeti osobno u prostorijama Udruge u radno vrijeme ili s naše stranice: GIR

  • Predavanja

    Predavanja

    U prostorijama UIR Zagreba će se u srijedu, 24. travnja 2024. godine u 15,00 sati predstaviti pravobranitelj za osobe s invaliditetom - Darijo Jurišić, po zvanju pravnik i sveučilišni specijalist upravljanja razvojem lokalne i regionalne samouprave. Posljednjih dvanaest godina aktivno se bavi temama važnim za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom. Predstavljanje pravobranitelja bit će organizirano u zatvorenom prostoru s ograničenim brojem mjesta pa se, zbog velikog interesa, potrebno prethodno prijaviti - osobno u prostorijama UIR Zagreba (od ponedjeljka do petka, od 8,00-20,00 sati), putem telefona (01/4829119, 4829392, 4876301, 4876294) ili e-adrese (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.). Za osobni dolazak je potrebna prethodna prijava, a bit će organiziran i prijenos uživo putem Facebook-a: Poveznica

  • Dodjela nagrada

    Dodjela nagrada

    Prijedlozi za kandidate za dobivanje neke od nagrada UIR Zagreba - "Godišnja nagrada Udruge invalida rada Zagreba", "Naj volonter" i "Nagrada za životno djelo Marija Topić" - koje će se dodijeliti povodom Dana UIR Zagreba primaju se zaključno s 30. kolovoza 2024. godine. 
    Za detalje kliknuti na crveni gumb: Detaljnije

  • EU projekti

    EU projekti

    ZAŽELI UIR Zagreba partner je Centru za promicanje zajedništva i istinskih vrijednosti "Pravi put" na projektu "Zaželi - pomoć i podrška u domu". Projektom je predviđeno pružanje usluge potpore i podrške u svakodnevnom životu starijim osobama (65 i više godina) i osobama s invaliditetom (starijim od 18 godina) i to kroz organiziranje prehrane, obavljanje kućanskih poslova, održavanje osobne higijene i zadovoljavanje drugih svakodnevnih potreba, uz isporuku paketa kućanskih i osnovnih higijenskih potrepština. Na stranicama Centra (https://praviput.hr) objavljen je Javni poziv pripadnicima ciljne skupine za iskaz interesa za sudjelovanje u spomenutom projektu. Svaka zainteresirana osoba treba ispuniti Obrazac za iskaz interesa i poslati ga Centru. Za one koji trebaju pomoć pri e-slanju obrasca, mogu dogovoriti termin individualnog savjetovanja: osobno kod Suzane ili putem telefona.

  • UIRZ programi

    UIRZ programi

    Trogodišnji programi koji UIR Zagreba provodi:

    - Savjetom prema inkluziji, od 1. lipnja 2023. godine do 31. svibnja 2026. godine, uz sufinanciranje Grada Zagreba Detaljnije

    - ARTuriranje, od 1. lipnja 2023. godine do 31. svibnja 2026. godine, uz sufinanciranje Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike Detaljnije

    - institucionalnu podršku, od 1. siječnja 2022. godine do 31. prosinca 2024. godine, sufinancira Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva

  • Savjetovanja

    Savjetovanja

    Besplatna SAVJETOVANJA za članove UIR Zagreba:

    Zahtjevi za priznavanje prava na naknadu zbog tjelesnog oštećenja, za priznavanje prava na doplatak za pomoć i njegu za odraslu osobu ili za osobnu invalidninu - trebate pomoć prilikom popunjavanja nekog od tih ili njima sličnih obrazaca/zahtjeva?

    Trebate se naručiti na pregled elektroničkim putemposlati nalaze elektroničkom poštom ili preuzeti neki od dokumenata u sustavu e-Građani, ali ne znate kako?

    Javite se u UIR Zagreba i mi ćemo vam pomoći - obavezna prethodna prijava: 01/4829119, 4829392, e-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

  • Radno vrijeme - blagajna i informacije

    Radno vrijeme - blagajna i informacije

    Blagajna i informacije:

     * siječanj, veljača, ožujak, travanj, svibanj i prosinac: 

        - ponedjeljak, utorak, srijeda i petak od 8,00-14,00 sati
        - četvrtak  od 8,00-18,00 sati

     * lipanj, srpanj, kolovoz, rujan, listopad i studeni
        - ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak i petak od 8,00-14,00 sati.

  • Radno vrijeme - aktivnosti

    Radno vrijeme - aktivnosti

    Klupske prostorije (isključivo za članove UIR Zagreba):
    od ponedjeljka do petka od 8,00 do 20,00 h, prema određenom rasporedu -> Raspored
    - kontakti za obavezan prethodni dogovor: e-pošta Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., telefoni 01/4876294.

  • Radno vrijeme - pravno savjetovalište

    Radno vrijeme - pravno savjetovalište

    Pravno savjetovalište (isključivo za članove UIR Zagreba): 
    * utorak i četvrtak, od 13,00 do 18,00 sati 
    - k
    ontakti za obavezan prethodni dogovor: e-pošta Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., telefoni 01/4876301, 4829119, 4829392.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

youtube transparent     facebook       instagram transparent     

Newsletter

 

 

 

Udruga invalida rada Zagreba je korisnik
institucionalne podrške 
Nacionalne zaklade
za razvoj civilnoga društva za stabilizaciju

i/ili razvoj udruge u razdoblju
od 1. siječnja 2022. godine
do 31. prosinca 2024. godine.

 

Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, 
obitelji i socijalne politike
sufinancira dio aktivnosti 
Udruge invalida rada Zagreba 
u okviru trogodišnjeg programa "ARTuriranje"
u razdoblju od 1. lipnja 2023. godine
do 31. svibnja 2026. godine.

 

 

Grad Zagreb
sufinancira dio aktivnosti 
Udruge invalida rada Zagreba 
u okviru trogodišnjeg programa
"Savjetom prema inkluziji"
u razdoblju od 1. lipnja 2023. godine
do 31. svibnja 2026. godine.

Javne ceste

ZAKON O JAVNIM CESTAMA

U Hrvatskom saboru prošao je i Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnim cestama (NN 73/10.) kojim se, među ostalim, mijenja članak 63.a u dijelu u kojem se propisuje tko ima pravo na oslobađanje od plaćanja cestarine.

Prema stavku 2. navedenog članka Zakona cestarinu ne plaćaju:
"Osobe kod kojih je utvrđeno tjelesno oštećenje koje ima za posljedicu nesposobnost donjih ekstremiteta 80% ili više postotaka, te HRVI sa 100% tjelesnog oštećenja ne plaćaju cestarinu iz članka 62. stavka 2. ovoga Zakona za jedan osobni automobil koji imaju u svom vlasništvu, odnosno koji koriste na temelju ugovora o leasingu."

Također je važno napomenuti kako ipak nije došlo do izmjene u pogledu prava na oslobođenje od plaćanja godišnje naknade za uporabu javnih cesta, tako da ovu naknadu i nadalje ne plaćaju osobe s 80% ili više postotaka tjelesnog oštećenja, odnosno osobe kod kojih je utvrđeno tjelesno oštećenje koje ima za posljedicu nesposobnost donjih ekstremiteta 60% ili više postotaka, i to za jedan osobni automobil koji imaju u svom vlasništvu, odnosno koji koriste na temelju ugovora o leasingu, tako da sve osobe koje su već ostvarile ovo pravo to pravo koriste kao i do sada, dok će novi korisnici, u skladu s informacijama koje smo dobili iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, to pravo moći ostvariti tako da se neposredno jave u stanicu za tehnički pregled vozila sa svojim rješenjem o tjelesnom oštećenju.

Od 22. lipnja 2010. godine prestala su važiti rješenja Ministarstva mora, prometa i infrastrukture o pravu na oslobađanje plaćanja godišnje naknade za uporabu javnih cesta i cestarine, izdana prema odredbama Zakona o javnim cestama (NN 180/04., 82/06., 138/06., 146/08., 152/08., 38/09., 124/09. i 153/09.), ali samo u dijelu koji se odnosi na ostvarivanje prava na oslobađanje plaćanja cestarine.

Slijedom toga prestale su važiti i potvrde/smart kartice izdane prema odredbama Pravilnika o postupku i načinu ostvarivanja prava na oslobađanje plaćanja godišnje naknade za uporabu javnih cesta i cestarine (NN 143/06., 66/07. i 20/09.).

U skladu s informacijama koje smo dobili iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Hrvatske autoceste d.o.o. će u buduće biti nadležno za izdavanje smart kartica radi ostvarivanja prava na oslobađanje plaćanja cestarine.
Postojećim korisnicima ovog prava Hrvatske autoceste d.o.o. poslat će obavijest o prestanku važenja smart kartice.

Za produženje postojeće ili izdavanje nove potvrde/smart kartice potrebno je imati slijedeće dokumente:

  • original rješenja o tjelesnom oštećenju ili presliku ovjerenu kod javnog bilježnika – iz kojeg je vidljiv postotak tjelesnog oštećenja donjih ekstremita (80% ili više postotaka); ako iz predmetnog rješenja nije razvidno odnosno ne može se utvrditi da li postojeće tjelesno oštećenje ima za posljedicu nesposobnost donjih ekstremiteta od najmanje 80% ili više postotaka, Hrvatske autoceste upućuju da im se dostavi Nalaz i mišljenje ovlaštenog vještaka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje nadležnog područnog ureda iz kojeg je razvidno da se radi o 80% ili više postotaka oštećenja donjih ekstremiteta (original ili preslika ovjerena od strane javnog bilježnika),
  • presliku knjižice vozila,
  • presliku prometne dozvole,
  • presliku osobne iskaznice,
  • fotografiju dimenzije 2,5 x 3 cm (za izdavanje nove).

Navedene dokumente možete dostaviti osobno ili poštom na adresu Hrvatske autoceste, Jadranska avenija 6, 10 250 Lučko. Radno vrijeme ureda Hrvatskih autocesta na lokaciji Lučko je od ponedjeljka do petka od 08 do 16 sati.
Dodatne informacije možete zatražiti i na brojevima telefona: 01/6504812, 01/6504813 i 0800/0422.

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.

Ok