• Istraživanje

    Istraživanje

    ISTRAŽIVANJE: Savjetovališta UIR Zagreba

    UIR Zagreba, kao korisnik temeljne sustavne podrške Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva, provodi istraživanje na temu programa Savjetovališta UIR Zagreba. Istraživanje se provodi u vidu anketnog upitnika, a s ciljem razvoja i unapređenja postojećih aktivnosti UIR Zagreba i s ciljem mjerenja stupnja zadovoljstva svih uključenih u program savjetovališta UIR Zagreba (pravno, socijalno-inkluzivno i psihoterapijsko savjetovalište). Anketni upitnik je anoniman. Za ispunjavanje dovoljno je izdvojiti pet minuta. Anketni upitnik popunite do 30. lipnja 2025. godine klikom na poveznicu: https://forms.gle/1o5h2MjQqHSvjQib9.

  • Predavanja

    Predavanja

    Ažuriranje podataka Registra osoba s invaliditetom naziv je teme koju će u utorak, 3. lipnja 2025. godine u 14,30 sati, u prostorijama UIR Zagreba, pojasniti doc. dr. sc. Tomislav Benjak, dr. med. specijalist javnog zdravstva. HZJZ prikuplja podatke (telefonski broj, e-adresa, preferirani način komunikacije, detalji adrese (kat, ulaz i slično), podatke o skrbniku, prevoditelju ili asistentu) kroz sustav e-Gradjani. Te dopune podataka povećavaju učinkovitost spašavanja osoba s invaliditetom u hitnim situacijama jer će već kod samog poziva prema broju 112 operater znati da se radi o osobi s invaliditetom i gdje se u slučaju hitnih evakuacija te osobe nalaze. Zbog ograničenog broja mjesta, prijave za prisustvovanje predavanju u prostorijama UIR Zagreba su OBAVEZNE kod Igora, (01/4876294), od pon. do čet., od 11-20 h ili e-putem (Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.), a bit će osiguran i prijenos uživo putem YouTube kanalaPoveznica

  • Kviz

    Kviz

     

    KVIZ OPĆEG ZNANJA

    Sedmi kviz općeg znanja vodit će Marko Švraka, dugogodišnji volonter u UIR Zagreba, u srijedu, 4. lipnja 2025. godine u 18,00 sati. Svi zainteresirani članovi dobro su došli uključiti se u nov općeg znanja. Kviz će obuhvatiti različite teme, prilagođene svim interesima i razinama znanja. Dođite i u natjecateljskom duhu pokažite što znate! Ovo je izvrsna prilika za zabavu, učenje novih stvari i druženje s članovima UIR Zagreba u opuštenoj atmosferi. Nemojte propustiti! Očekujemo vas u što većem broju!

    Radujemo se vašem dolasku i zajedničkom druženju!
  • Aktualno

    Aktualno

    DANI OTVORENIH VRATA UDRUGA 2025. akcija je u koju će se UIR Zagreba uključiti kroz pružanje informacija na štandu. Štand će biti postavljen ispred glavnog ulaza u Udrugu invalida rada Zagreba (Nova cesta 86) u četvrtak, 5. lipnja 2025. godine u vremenu od 11,00 sati do 14,00 sati.

    Dođite, zastanite, preuzmite letak, pitajte što vas zanima, a zaposlenice i zaposlenici Udruge invalida rada Zagreba će vam s veseljem dati odgovore i upute. I pazite jedni na druge jer je zajedništvo jako važno, a kada su u pitanju osobe s invaliditetom, važno je imati na umu da NIJE SVAKI INVALIDITET VIDLJIVPlakat.

  • Memorijal Marije Topić

    Memorijal Marije Topić

    12. MEMORIJAL MARIJE TOPIĆ

    Pod pokroviteljstvom Grada Zagreba UIR Zagreba je organizirao 12. Memorijal Marije Topić s finalnim natjecanjima u subotu, 10. svibnja 2025. godine.

    Rezultate, popis natjecatelja, objave medija i fotografije možete pronaći klikom na crveni gumb: Opširnije.

     

  • Dodjela nagrada

    Dodjela nagrada

    Prijedlozi za kandidate za dobivanje neke od nagrada UIR Zagreba - "Godišnja nagrada Udruge invalida rada Zagreba", "Naj volonter", "Naj zaposlenik" i "Nagrada za životno djelo Marija Topić" - koje će se dodijeliti povodom Dana UIR Zagreba primaju se zaključno s 31. kolovoza 2025. godine. 
    Za detalje kliknuti na crveni gumb: Detaljnije

  • Mrežni (online) sadržaji

    Mrežni (online) sadržaji

    Propustili ste, pogledajte! Mirjana Anđić i Marina Ivanda, logoterapeutkinje iz Udruge Speculum, održale su predavanje na temu Savjest koje je dostupno na sljedecoj poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=kW5a5Vq4kvY.

  • Savjetovanja

    Savjetovanja

    Besplatna SAVJETOVANJA za članove UIR Zagreba:

    Zahtjevi za priznavanje prava na naknadu zbog tjelesnog oštećenja, za priznavanje prava na doplatak za pomoć i njegu za odraslu osobu ili za osobnu invalidninu - trebate pomoć prilikom popunjavanja nekog od tih ili njima sličnih obrazaca/zahtjeva?

    Trebate se naručiti na pregled elektroničkim putemposlati nalaze elektroničkom poštom ili preuzeti neki od dokumenata u sustavu e-Građani, ali ne znate kako?

    Javite se u UIR Zagreba i mi ćemo vam pomoći - obavezna prethodna prijava: 01/4829119, 4829392, e-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

  • UIRZ programi

    UIRZ programi

    Trogodišnji programi koji UIR Zagreba provodi:

    - Savjetom prema inkluziji, od 1. lipnja 2023. godine do 31. svibnja 2026. godine, uz sufinanciranje Grada Zagreba Detaljnije

    - ARTuriranje, od 1. lipnja 2023. godine do 31. svibnja 2026. godine, uz sufinanciranje Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike Detaljnije

    - Temeljnu sustavnu podršku, od 1. siječnja 2025. godine do 31. prosinca 2025. godine, sufinancira Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva

  • EU projekti

    EU projekti

    ZAŽELI UIR Zagreba partner je Centru za promicanje zajedništva i istinskih vrijednosti "Pravi put" na projektu "Zaželi - pomoć i podrška u domu". Projektom je predviđeno pružanje usluge potpore i podrške u svakodnevnom životu starijim osobama (65 i više godina) i osobama s invaliditetom (starijim od 18 godina) i to kroz organiziranje prehrane, obavljanje kućanskih poslova, održavanje osobne higijene i zadovoljavanje drugih svakodnevnih potreba, uz isporuku paketa kućanskih i osnovnih higijenskih potrepština. Na stranicama Centra (https://praviput.hr) objavljen je Javni poziv pripadnicima ciljne skupine za iskaz interesa za sudjelovanje u spomenutom projektu. Svaka zainteresirana osoba treba ispuniti Obrazac za iskaz interesa i poslati ga Centru. Za one koji trebaju pomoć pri e-slanju obrasca, mogu dogovoriti termin individualnog savjetovanja: osobno kod Suzane ili putem telefona.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Galerija Slika

youtube transparent     facebook       instagram transparent     

Newsletter

 

 

 

Udruga invalida rada Zagreba je korisnik
temeljne sustavne podrške 
Nacionalne zaklade
za razvoj civilnoga društva
.

 

Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, 
obitelji i socijalne politike
sufinancira dio aktivnosti 
Udruge invalida rada Zagreba 
u okviru trogodišnjeg programa "ARTuriranje"
u razdoblju od 1. lipnja 2023. godine
do 31. svibnja 2026. godine.

 

 

Grad Zagreb
sufinancira dio aktivnosti 
Udruge invalida rada Zagreba 
u okviru trogodišnjeg programa
"Savjetom prema inkluziji"
u razdoblju od 1. lipnja 2023. godine
do 31. svibnja 2026. godine.

Glasovanje osoba s invaliditetom

Državno izborno povjerenstvo Republike Hrvatske donijelo je Obvezatne upute načinu glasovanja birača - osoba s invaliditetom, slijepih i slabovidnih birača, nepismenih birača te birača koji ne mogu pristupiti na biračko mjesto.

1. Glasovanje osoba s invaliditetom

Glasovanje se obavlja osobno.

Iznimno, birač koji zbog kakve tjelesne mane (sljepoća, slabovidnost, oštećenje gornjih ekstremiteta ili druga oštećenja koja mu onemogućavaju samostalno glasovanje) ili zbog toga što je nepismen, ne bi mogao samostalno glasovati, može doći na biračko mjesto s drugom pismenom osobom koja će po njegovoj ovlasti i uputi zaokružiti redni broj ispred imena i prezimena kandidata za izbor članova vijeća ili predstavnika određene nacionalne manjine u jedinici lokalne i područne (regionalne) samouprave.

2. Glasovanje osoba koje nisu u mogućnosti pristupiti na biračko mjesto

Kad birač zbog teže bolesti, nemoći, ili s obzirom na postojanje invaliditeta ne može pristupiti na biračko mjesto (jer je bolestan kod kuće, osoba s invaliditetom ili nepokretna osoba i sl.), a izrazi želju glasovati, obavijestit će o tome nadležno izborno povjerenstvo najranije 3 dana prije dana održavanja izbora ili birački odbor do 12:00 sati na dan održavanja izbora.

Izborno povjerenstvo koje je birač pravovremeno obavijestio da ne može pristupiti na biračko mjesto dužno je dostaviti obavijest o tome predsjedniku ili zamjeniku predsjednika biračkog odbora.

Birački odbor će svakom biraču koji je pravovremeno, (dakle do 12:00 sati na dan održavanja izbora) obavijestio birački odbor, omogućiti glasovanje.

Iznimno, kada je birački odbor na dan provođenja izbora, ali nakon gore navedenog roka, dakle nakon 12:00 sati obaviješten da birač koji ne može pristupiti biračkom mjestu želi glasovati, tom će biraču birački odbor omogućiti glasovanje ako birački odbor ocijeni da će takvo glasovanje moći provesti bez ometanja glasovanja na biračkom mjestu.

U tu svrhu predsjednik biračkog odbora odredit će najmanje dva člana ili zamjenika člana biračkog odbora koji će posjetiti birača u mjestu gdje se birač nalazi i omogućiti mu glasovanje vodeći računa o tajnosti glasovanja. Zato je potrebno sa biračkog mjesta uzeti više glasačkih listića kako bi birač mogao nasumice odabrati jedan od više glasačkih listića, kako bi se smanjila mogućnost saznanja serijskog broja glasačkog listića radi zaštite prava tajnosti glasovanja.

Članovi biračkog odbora će birača, kojeg posjećuju u mjestu gdje se nalazi, uputiti da ima pravo glasovati na način da zaokruži redni broj ispred imena i prezimena kandidata za izbor članova vijeća ili predstavnika određene nacionalne manjine u jedinici lokalne i područne (regionalne) samouprave.

Birač će nakon glasovanja sam presaviti glasački listić (tako da se radi zaštite prava tajnosti glasovanja ne vidi kako je birač popunio glasački listić), potom će takav glasački listić staviti u zasebnu omotnicu (kuvertu) i zatvoriti je u prisutnosti članova biračkog odbora.

Na omotnici (kuverti) upisat će se oznaka da se glasovalo za kandidate za izbor članova vijeća ili predstavnika određene nacionalne manjine u jedinici lokalne i područne (regionalne) samouprave koju treba označiti navođenjem imena općine ili grada odnosno županije.

Članovi biračkog odbora će po povratku na biračko mjesto, pred ostalim članovima biračkog odbora, otvoriti omotnicu (kuvertu) te će bez pregledavanja presavijenog glasačkog listića isti (presavijen) ubaciti u odgovarajuću glasačku kutiju, a preostale neiskorištene glasačke listiće će priložiti uz ostale neiskorištene glasačke listiće na tom biračkom mjestu.

Predsjednik biračkog odbora ili osoba koju on odredi, dužan je na odgovarajućem izvatku iz popisa birača zaokružiti redni broj ispred imena i prezimena birača koji je glasovao na opisani način.

Kad biračko mjesto, pored svih nastojanja da se osigura pristupačnost osobama s invaliditetom, ne zadovoljava zahtjeve pristupačnosti osobama s invaliditetom, a birač – osoba s invaliditetom dođe ispred biračkog mjesta i izrazi želju glasovati, predsjednik biračkog odbora odrediti će dva člana biračkog odbora i uputiti ih da ispred biračkog mjesta omoguće biraču – osobi s invaliditetom glasovanje na način predviđen u točki 2. ovih Obvezatnih uputa te će oni postupiti u skladu s istima.

Glasovanje birača koji su na način opisan u točkama 1. i 2. ovih Obvezatnih uputa glasovali uz pomoć druge osobe, posebno će se poimenično navesti u zapisniku o radu biračkog odbora.

Telefonski brojevi Gradskog izbornog povjerenstva: 01/6166051 i 6166055.

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.

Ok